Quote:
Originally Posted by Misha
Ik denk niet dat de prijzen gaan dalen ook niet als je er op blijft hameren, integendeel... als er zoveel gezeik is zijn (denk ik) mensen sneller geneigd om te zeggen.. fok hun, ik kets er gewoon nog een honderdje of 2 bovenop. Maar wat ik nog steeds duidelijk wil maken of 't je interesseert of niet, ik heb op al m'n shit misschien op 1 auto wat centen verdiend, en dat zal misschien een honderd of 2 zijn, maar daar houdt het toch echt mee op.
Dat happen ben ik met je eens, allebei niet.. maar je moet ook gewoon een keer kappen met dat eeuwige gezeur over fietsbanden, bumpstops en goedkope schroefsets. We weten nu dat de meningen daarover verschillen, 't is gewoon niet nodig om daar keer op keer bij elke mogelijkheid die zich ervoor leent weer zo'n uitlokkende reactie te posten, want daar begint het toch constant wel weer mee.. en dan kun je blijven zeggen niet happen.. maar je kan ook zorgen dat er niks te happen valt, of althans niet zo veel.
|
Actie reactie Misha. Als je een topic opent, krijg je replies, als je een auto bouwt en hem showt, krijg je kritiek.
Als je dunne bandjes monteert, weet je dat er commentaar op komt. Kun je drie dingen doen:
1. Andere banden nemen.
2. Je auto in de schuur laten staan, en nooit aan iemand laten zien.
3. Monteren, showen, kritiek krijgen, en ermee leren omgaan.
Voor schroefsets geldt hetzelfde. Ik rij zelf met een goedkope 200 euro schroefset en Nankang bandjes, behoorlijk laag, wanneer de auto tenminste rijdt. Daar kan ik ook genoeg commentaar op krijgen, maar het gaat er om hoe je daarmee omgaat.
Je hebt je manier geprobeerd, die werkte niet, tijd om het over de andere boeg te gooien. Dat is ook waar het om gaat, niet om schroefsetjes of fietsbanden, maar om kritiek geven en krijgen, en hoe je je plaatst ten opzichte van andere forummers.