Thread: Misha-gate
View Single Post
Old 11-11-2009, 22:50
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Ik wilde ermee kappen, maar stoor me er toch weer aan wat er weer voor onzin bij gehaald wordt Mish!

Een supermarkt is een bedrijf met winstoogmerk, wij zijn hopelijk allemaal enthousiaste VW-fanaten. Er zitten adverteerders hier op het forum die van hun hobby en liefde een beroep hebben gemaakt, en betalen daar adverteerderskosten voor.

Een zo kort mogelijke samenvatting van hoe het in mijn ogen hoort te zijn.

Rebo, misschien moeten we de mods vragen "Wheeler Dealer" te veranderen in "Domme Lul".

Ik weet hoe je het bedoelde Misha, dus no hard feelings daarover.

Winstoogmerk... ja klopt, dat wij dat niet hebben wil niet zeggen dat je zomaar 400 euro over de balk moet gooien.
Je zoekt altijd de 2 uiterste op Chris, tuurlijk komt het dan krom over.. net als met die rotte NLer en die Concour import.
Je moet het niet zo oppervlakkig bekijken, dan begrijp je wat beter wat ik bedoel denk ik.

Dat je snapt wat ik bedoel weet ik wel, maar ik snap niet dat er dan nog een paar van die andere schenenschoppers bij moeten komen die ook even uit principe mee willen lopen met de meute.

Quote:
Originally Posted by Roy 1.6
Als je het voor 150 "break even" weer kwijt kan dan ben je eerlijk. Als je dan €700 vraagt ben je gewoon een oplichter.....

Als je staal koopt, laat verbreden, laat stralen, coaten, banden erop, balanceren.. dan gaat het richting dat bedrag. Dus wat je kan doen is alles zelf doen en dat bedrag betalen of 't setje kant en klaar kopen. D'r zijn mensen die voor optie 2 gaan, zowel bij staal als bij complete auto's.

Overigens wil dit niet zeggen dat ik 700 euro voor een setjes staal normaal vind, maar hij moet nog altijd zelf wat hij vraagt.. waarom moet daar toch constant zo'n heisa over gemaakt worden over prijzen.