11-11-2009, 22:45
|
|
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Misha
Het komt erop neer, dat als mensen om je heen 500 euro betalen voor iets wat volgens iemand anders maar 100 euro waard is... als je dan 100 euro vraagt voor je ding ben je dus een domme lul (kortje zout mensen, en nee ik betitel niemand als domme lul) want dan loop je gewoon 400 euro mis. Scene redden of niet, dat staat er los van. De lokale supermarkt gaat toch ook geen shit voor niks weggeven omdat er recessie is?
Met mijn opmerking daarboven is niks mis, helemaal niks.. ik gebruik een lomp woordje (en daar is het weer) jullie verdraaien het zo dat ik mensen voor domme lul uitmaak... that's not the case... je moet gewoon kijken wat er staat en niet voor je eigen principes de boel verdraaien..
|
Ik wilde ermee kappen, maar stoor me er toch weer aan wat er weer voor onzin bij gehaald wordt Mish!
Een supermarkt is een bedrijf met winstoogmerk, wij zijn hopelijk allemaal enthousiaste VW-fanaten. Er zitten adverteerders hier op het forum die van hun hobby en liefde een beroep hebben gemaakt, en betalen daar adverteerderskosten voor.
Een zo kort mogelijke samenvatting van hoe het in mijn ogen hoort te zijn.
Rebo, misschien moeten we de mods vragen "Wheeler Dealer" te veranderen in "Domme Lul".
Ik weet hoe je het bedoelde Misha, dus no hard feelings daarover.
|