Thread: Misha-gate
View Single Post
Old 11-11-2009, 22:11
Melvin Melvin is offline

Het gaat er niet om hoeveel geld er in je auto zit of wat je er allemaal aan gedaan hebt

Het gaat er niet om wie als eerste begon, 2 vechten 2 schuld

Het is niet zo dat degene met de 1e kutopmerking ook daadwerkelijk de veroorzaker is, achter die kutopmerking zit ook een reden

Als je 250 euro voor wielen kan krijgen en je vraagt 100 ben je dom... Als je denkt van nja, ik wil er snel vanaf en ik wil de prijzen niet drukken kan 200 ook goed zijn, zo heb ik zelf al veel verkocht... MAAAR, ook gerust voor die 250 (ja, de hoofdprijs dus)

Misha, je reageert NIET alleen als hulpvarend persoon die andermans vragen beantwoord, dit geheel komt niet uit de lucht vallen. Dat lijkt me duidelijk. En dat weet jij ook goed... Iedereen reageert ook wel eens anders, daarin ben je niet uniek, iedereen reageert OT, iedereen bekritiseerd, iedereen zeikt, het is niet zo dat er 1 persoon is die alleen maar super hulpvarend is, en als die er wel was, dan was er ZEKER geen aanleiding om hem een bash-topic te geven...

Dat het opgeblazen is nu, is duidelijk, dat iedereen er allerlei andere dingen bijhaalt (ori NL, dure prijzen, etc) (waaronder ook jezelf) heeft er totaal niks mee te maken...

Ik denk dat bovenstaande allemaal punten zijn waar je/we/iedereen niet echt onderuit kan / het mee eens is... Dan kunnen we kappen denk ik...

p.s. Misha, even heel eerlijk en onder 4 ogen. Denk je nu echt dat er een bash-topic is omdat je zo hulpvarend bent en omdat je geen R32 in je jetta legt? Nee, dat is het toch echt allemaal niet... even reeel doen!

p.p.s. Het maakt me niet uit wie lijdend voorwerp is, in dit geval jij, maar ik reageer (en heb dat telkens gedaan) vanuit principe. Heb je voorheen ook alleen maar gequote en duidelijke inhoudelijke reacties gegeven, helaas voor niks want er werd (naar ik bespeur) weinig mee gedaan.

p.p.p.s. Ik ben het ook niet helemaal eens met het Volksforum beleid trouwens, ik zeg telkens alles wissen dan stopt het wel, en waarschuwingen / bans geven als mensen comments blijven posten die gewist moeten worden. Sowieso heb ik nog nooit ergens een one-person-bash topic gezien... Ook niet echt superchill natuurlijk... Daargelaten de reden en of diegen zich het er wel / niet naar gemaakt heeft...
Reply With Quote