Quote:
Originally Posted by tonni
Mijn algemene mening:
Als het lijdend voorwerp in deze discussie dit topic nou zelf opgestart had, dan ok.
|
Ik zou je mening maar even herzien . . . als "newbee" heb je wat geschiedenis van het lijdend voorwerp gemist. Het lijdend voorwerp heeft deze discussie wellicht niet zelf opgestart in DIT topic, maar wel vaak zat in andere . . .
Wat ik een beetje sneu vind is dat ons "lijdend voorwerp" wel kritiek mag uiten tegen anderen, gesteund door meeloop maatje Furb, maar als hij dus ineens zelf HET onderwerp is van discussie gaat meneer lopen miepen . . . mijn dochter van 6 dagen oud jammert @#$*&% nog minder !!!
Laat de moderaters in hun functie aub buiten discussie . . . het is OFF-topic, ze geven zelf al aan even de discussie te laten gaan voor wat het is . . . misschien zijn zij het ook eens beu ?! Eerst is het van "Meneer, meneer, ze pesten me . . . " ( @ Tonni, hier is je kleuterschool standpuntje . . ) dan zijn ze wel goed genoeg om in te grijpen en nu draaien de rollen eens om en dan is het ook niet goed ?!
Er staat hier één post tussen die het een beetje goed samenvat . . .
"Wie de bal kaatst . . . " en volgens mij is dat zelfs nog afkomstig van iemand die ons "lijdend voorwerp" van dichtbij kent ook . . . lijkt me in dat geval ook wel wat te zeggen toch ?!