Thread: Misha-gate
View Single Post
Old 11-11-2009, 20:54
furb's Avatar
furb furb is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Richard
tja... al die keren daarvoor waar het uit de hand liep waar geen van ons team bij betrokken was tellen we gemakhalve maar niet mee maar niet..

en het is het niet over de invulling van onze taken word intern wel beproken, denk dat het openheid en tollerantie een van onze sterke punten is..

maar het geduld raakt een keer op..

schijnbaar moet je naast de antwoorden die gegeven zijn door het team ook een verder kijken naar wat veel mensen hier gepost hebben..

daarnaast heeft een mod ook recht op een mening..

Richard,

Hoeveel keren loopt het uit de hand zonder dat iemand van het team daarbij betrokken is? Wat betreft de openheid en tollerantie, ergens heb je wel gelijk. Een moderator moet gewoon lekker mee kunnen lullen met de rest maar volgens mij is er wel ergens een grens. Jullie zijn tenslotte wel een 'belangrijk' figuur op zo'n forum. Extreem voorbeeld: Als een minister iets flinkt is het land te klein, toch ook een 'belangrijk' figuur? Nu wil ik niet zeggen dat jullie geen mening mogen hebben of deze te uiten maar ik denk wel dat jullie moeten kijken naar de balans: in hoeverre past het bij de functie om je in te laten met deze pesterijen?
Reply With Quote