Thread: Misha-gate
View Single Post
Old 11-11-2009, 20:31
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Misha
Aanvallen.. ik weet niet maar dat vind ik een groot woord, ik zeg gewoon wat ik vind, geef inhoudelijke reactie op het discussiepunt. Neem het voorbeeld over die kwestie van originele NLer enzo, ik leg je netjes uit hoe of wat (vanaf mijn oogpunt).. daar vraag je ten slotte om, maar vervolgens geef je er geen reactie op terug.

Ander dingetje is dat ik niet op dit forum zit om geliefd te worden, ik zit hier om te laten zien wat ik doe met m'n auto's.. maar als dat niet gewaardeerd wordt dan sluit van mij part het topic en dan zien jullie wel op een meeting wat 't wordt.

Mijn excuus, danku voor de info.

Wat betreft die waardering... dat is nou waar je de mist in gaat! Het heeft met waardering en respect niks te maken, maar gewoon met je eerlijke mening geven! Dat niet iedereen het mooi / veilig / goed / smaakvol vindt, hou je toch altijd en overal.

Ik wil niet weten hoe vaak ik commentaar heb gekregen over die 16v lip onder mijn Golf, over de roestplekjes op de deuren, over het feit dat de auto al twee jaar stil staat, of dat ik eens moet stoppen met onderdelen te verzamelen en gewoon eens moet kopen wat ik nodig heb.

"Bedankt voor de tips, het advies en jullie mening, en nu ga ik weer verder met waar ik mee bezig was."
Gaandeweg leer ik wel van mijn fouten, en van de tips van anderen. Ik hecht waarde aan de info die ik van anderen krijg, en vind het fijn dat mensen zich de moeite doen me te helpen met dingetjes, of me advies geven over hoe mijn auto er beter uit zou kunnen zien. Ik ga dan echt niet overal verkondigen dat ik alles beter weet, en dat "jullie" wat van "mij" kunnen leren, en niet andersom.

Ik kap nu ook met reageren in dit topic, want ik heb nu zo vaak hetzelfde gezegd, op zo'n uitgebreide manier, dat als het er nu nog niet in zit, dit ook nooit meer gebeurd.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote