![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
11-11-2009, 19:47
|
![breadfan83's Avatar](image.php?s=346b84eafc11273f166da52e695f4f7c&u=3330&dateline=1190422612) |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Misha
Chris, er zijn mensen die daar een andere mening over hebben.. jij probeert ook continue met joekels van verhalen andere te overtuigen van jou mening. Het is toch niet zo gek dat mensen waarde hechten aan een origineel Nederlandse auto, zeker nu met die nieuwe kentekens. Ik zweer er zelf niet bij, maar 't is wel een leuk extra'tje.
|
Zeg me dan eens waarom. Niemand die het me kan uitleggen, maar als we een prijs moeten bepalen weet opeens wel iedereen dat die origineel Hollandse roestbak meer waard is dan die import in concoursstaat.
Zelfde waarom die verbrede velgen opeens 350 euro kosten, een gerolde auto retro is, en alles waarvan we de prijs niet kunnen verantwoorden is oldschool, iets voor kenners, bla bla.
D'r is de laatste tijd veel te veel slap gelul, en veel te weinig echt gesleutel. En als dan iemand wat zegt vliegt een hele meute heikneuters d'r op af alsof ze net hebben gezien hoe hun moeder een pak slaag krijgt.
Probeer eens onderscheid te maken tussen gemekker en het constateren van een feit. Tussen zeiken en waarschuwen. Tussen een zinloos complot, of goedbedoelde adviezen.
|