Thread: Misha-gate
View Single Post
Old 11-11-2009, 19:47
furb's Avatar
furb furb is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by B-ram
mja de mods zijn helaas zelf zo hypocriet als dat ze hoog zijn. Die doen het vuur vaak alleen maar aanwakkeren. Dat gaat niet werken niet..en k heb zelf ook ervaring met forums

sluiten die shit en kick die lui eraf waar je last van hebt. Voor hun 100 anderen...maar ga dan niet mee discusieren

Volgens mij kan dit heel makkelijk gestopt worden: blokkeer Misha. Dat doen de mensen die het kunnen niet, want ze vinden dit spelletje zelf veel te leuk!

De discussies gaan al tijden niet meer waar het om begonnen is. Het is nu 'gewoon' een ordinaire pesterij, zoals op basisscholen gebeurt. Als ik lees dat hier volwassen kerels tussen zitten met kinderen dan denk ik bij mezelf: wat kom je te kort?

PS. al die 'welgemeende adviezen' die hier richting Misha gegeven worden zijn ook allemaal van hetzelfde en hoor je telkens weer. Elke keer wordt er weer gewezen op lange tenen e.d. en telkens wordt hij er weer op gewezen om hier niet in te trappen maar komop mensen.... kap er gewoon lekker mee en get a life. Ik vind dat Misha zich tegenwoordig netjes gedraagt op het forum en dat mag OOK een keer gezegd worden.

Dus alle stokers, mensen met olie en meelopers: vanwaar de frustratie?

PS, Tjaap.. sturen mods elkaar onderling ook waarschuwingen? Dit is overigens geen grap maar een serieuze vraag.
Reply With Quote