![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
11-11-2009, 13:38
|
![Misha's Avatar](image.php?s=a78f32d23eb0e393820d6571dec4b2a4&u=4277&dateline=1253743225) |
10k maniac
|
|
|
|
Inderdaad, wat jij een dikke bak vind moet je zelf weten.. wat ik al eerder heb gezegd, volgens veel mensen heb je pas een dikke bak als je er een dikke motor in hebt liggen.. vind ik een beetje raar. Tuurlijk is het vet als er een dik blok in hangt, maar iets wat niet snel is kan net zo goed mooi zijn. Er rijden tal van dikke golfjes 1 met maar een 1.1 onder de kap. Nogmaals, dat ik trots ben op mijn of auto's van clubgenoten heeft niks te maken met je boven de rest plaatsen.. dat is slechts wat jij/jullie ervan maken.
Ik rijdt al sinds dag 1 op goedkope schroefsetjes en smalle banden, ik heb nog nooit een ongeluk gehad, ik rij ook niet alsof ik op 't circuit rijdt. Ik rijdt rustig omdat m'n draagarmen 2cm boven de grond hangen, niet omdat ik 165/40 op 7j heb of omdat ik op een goedkoop schroefsetje rijdt. Overigens hangt mijn Jetta sinds het weekend ook wat hoger zodat hij niet op stops ligt en (belangrijker) de stuurstangen en aandrijfas vrij lopen.