![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
11-11-2009, 07:21
|
![Misha's Avatar](image.php?s=b40b903d5b5ef70379ab0127f15c721d&u=4277&dateline=1253743225) |
10k maniac
|
|
|
|
Goed verhaal hoor Chris, maar dat puntje over die fietsbanden, (en nou voel ik me weer aangesproken, ik weet 't.. maar laten we eerlijk wezen) de grap is er nu toch wel vort vanaf, of heb ik 't mis? Ik snap niet wat voor lol je er aan hebt op bij elke gelegenheid er weer een of andere slappe opmerking over te maken.. verzin dan een keer wat anders waar we allemaal om kunnen lachen.
Quote:
Originally Posted by breadfan83
En haal verdomme eens die veren uit je reet, je staat nog lang niet op het zelfde niveau als Foose en Coddington! En je bent ook geen West Side rapper, dus praat normaal in godsnaam!
|
Alleen dit vind ik dan net even een slechte afsluiter, ik heb geen veren in m'n reet.. tenminste, anders had ik dat wel gemerkt denk ik.. als ik een keer zeg dat ik m'n auto mooi vind wordt dat gelijk opgeblazen door medeforummers alsof ik mezelf als Chip Foose betitel. Ik denk dat iedereen op 't forum, of die met auto's bezig is (of dat nou opel, toyota, vw of wat dan ook is) wel trots is op z'n vehikel.. anders zou ik 'm verkopen en een auto gaan rijden waar je wel trots op kunt/wilt zijn, of een andere hobby zoeken.