Mish, ik heb al eens eerder aangegeven, in (volgens mij) het topic van Furby, dat je je heel veel heibel kunt besparen, als je gewoon eens niet langer denkt alles en iedereen waar je ook maar het kleinste verband mee hebt, te moeten verdedigen.
Je zit hier om je ding te doen, je auto's te showen, en voor de gezelligheid... maar je zit net zo goed op een forum om meningen van anderen te krijgen. Dat dat niet altijd maar weer OEH en AAH is, lijkt me logisch. Dat er mensen zijn die vinden dat je auto te duur is, lelijk is, rood is, te laag is, ondergemotoriseerd is, of stinkt, dat ie veertig uit een dozijn is, standaard is, of gewoon niet aan hun ideaalbeeld voldoet, is onvermijdelijk. Mijn auto heeft gaten, en is na twee jaar stilstaan nog steeds niet klaar. Boeit me dat? Neen! Boeit 't me dat iemand daar wat over zegt? Neen! Boeit 't me dat mensen zich de moeite doen hun mening te geven over die witte kapotte roestbak van me, die me in aanschaf minder heeft gekost dan jij afgelopen weekend hebt verzopen? Jazeker, prachtig! Prima toch dat mensen mijn auto de moeite waard vinden om er iets over neer te typen!
Als er iemand zegt dat je auto er goed bij staat, zie ik je er ook niet meteen tegenin gaan, doe dat dan ook niet als er eens (goedbedoelde) kritiek komt, of wanneer iemand het niet met je eens is. Jouw reacties maken het leuk op je door te hameren, en op de basisschool is mij al geleerd dat geen reactie, de beste reactie is. Gewoon links laten liggen dus.
En ik weet 't, Oss ligt in Brabant, maar ook de andere Ossen kunnen praten. Laat ze dat dan ook lekker doen, dan wordt hun mening eens in twijfel getrokken, of uitgelachen, en niet telkens alleen maar de jouwe.
Blijf een beetje op de achtergrond, en je zult zien dat zich snel genoeg weer een ander / nieuw slachtoffer voor ons complot aanbiedt.
![Wink](http://volksforum.com/forum/images/smilies/wink.gif)
En haal verdomme eens die veren uit je reet, je staat nog lang niet op het zelfde niveau als Foose en Coddington! En je bent ook geen West Side rapper, dus praat normaal in godsnaam!