View Single Post
Old 08-11-2009, 11:12
GerardMkIIVR6's Avatar
GerardMkIIVR6 GerardMkIIVR6 is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by welly240bhp
Zal zeker goed staan, geen twijfel.
Zal ff een uitlegje geven wat mij ook heeft geholpen
Heb tot 3 jaar terug ook embleemloos gereden (zat helaas al op de auto)

Met een grill met embleem heb je mooie onderbreking erin zitten plus je krijgt alle kleuren van de gehele auto terug aan de voorzijde:

Je hebt 't zwarte van de grill dat terug komt in de rubbers/ ruitenwisser en 16v lip.
'T onderste stuk van de grill in de kleur van de auto en het chroom van 't loge wat komt weer terug in de gepolijste RS'en.
(Kijk maar eens naar een foto van mijn auto van vroeger en van nu, dan snap je wat ik bedoel )

PS: waar heb je die rolkooi/ beugel vandaan?, wil me ook graag van de winter 1 halen maar had nog geen gevonden die me bevalt. Die van jou ziet er echt goed uit, ongeveer dezelfde dikte als dat ik zoek.

Grt Nuël.

Ja moet er misschien eens overna denken om te doen.
Maar die rolbeugel hebben we zelf gemaakt omdat ik vroeger ook gek op die beugels uit engeland was van Les hicks maar waren hier nooit te krijgen en Les is gestopt met maken al jaren geleden.
Dus zat er maar 1 ding op en dat was zel maken het is een 70mm RVS beugel en lijkt op de Les Hicks beugel want de zoon van Les is op Ed38 bij me gekomen om te vragen waar ik hem weg had