Inmiddels is er een week lang niks gebeurd aan de golf ivm tentamens, toch nog even tijd gevonden om foto's met jullie te delen.
Inmiddels waren er zijschermen op de kop getikt bij de sloop in Eemnes en in Mijdrecht voor 20 en 25 euro, niet al te veel dacht ik voor deukvrije voorschermen.
Eergisteren heb ik bij MONDY een getinte voorruit opgehaald
Deze kan de plastic tijdelijke ruit vervangen
De spullen die ik nog moest spuiten waren te veel om in 1 keer te doen.. Heb het dus verdeeld in: Motorkap, portieren, achterklep. en de tweede lading: Zijschermen, bumpers, tankklepje, sleepoogklepje, grill lijst.
Helaas ging het weer niet helemaal goed, toen ik de eerste lading perfect had gespoten ben ik met mijn kont tegen de achterklep gelopen
Al met al is het toch nog goed gekomen en zal ik jullie niet langer lastig vallen met onzin geklets.
Houdt uw stoel goed vast en schrik niet:
Oude doorgeroeste + nieuwe zijschermen:
Eerste impressie motorkap 's avonds in het donker..
Een auto opknappen doe je niet alleen.. Daar betrek je ook de rest van de family bij
Samen met paps schuren (hij z'n MG onderdelen, ik m'n Golf delen)
Ook mam steunt ons, terwijl wij vloekend en tierend de achterruit erin proberen te krijgen kijkt ze rustig tv en voorziet ze ons van koekjes en koffie
En dan nu, reslutaat bij daglicht.. Bumpers en schermen zitten nog niet goed vast, enkel voor het idee..
To be continued...