View Single Post
Old 03-11-2009, 00:46
scirocco9 scirocco9 is offline
VW Fanatic

Default scirocco 1 rieger gtb

scirocco 1 rieger gtb
hier is mijn volgend project ik ga een scirocco 1 voledig retaureren.
ik heb over een paar weken een nieuwe rieger gtb kit gekocht voor 250€, die kost ik niet laten ligen het was een ritje van 1600 km maar dat had ik er voor over. ook heb ik verleden week nog een motorkap gekocht van rs zeer mooi voor de liefhebbers, dus ik de auto in en een ritje van 1200 km dus die heb ik ook al.
ik dacht eerst mijn bbs rs velgen te verkopen maar met die reger kit kost ik ze wel gebruiken, maar ze waren maar 7j breed,dus heb ik een man opgebelt van nederland die een paar dagen later thuis voor de deur stond samen hebben wij dan de riegerkit op de scircco gehouden om de juiste velgmaat te bepalen met name de voorste worden 8 j en de achterste worden 11,5j de randen worden verdicht gepolijst de harten worden in de kleur van de wagen gespoten nieuwe boutjes en nieuwe centermoeren dus de bbsjes worden als nieuw ook gekeken of de bandenmaat daarvoor nog leverbaar was en neen maar ik kan ze wel bestellen bij yokohama en dat heb ik dus ook gedaan ik moet er enkel maar 4 maanden op wachten. de motor blijft niet origineel er komt een 2.0 16v in type abf met turbo de kleur is ook al bepaalt en de scirocco komt in het groen effektlak volgende week ga ik een scirocco uitkiezen en beginnen de werken ik zal proberen zoveel mogelijk foto's te maken en te posten
hier al een foto van de motorkap

een paar van de rieger kit

tot zover deze
Reply With Quote