View Single Post
  #11  
Old 01-11-2009, 10:33
knedel16vweber's Avatar
knedel16vweber knedel16vweber is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 3,538
Send a message via MSN to knedel16vweber
Default

mocht dat niet lukken ga je gewoon het prenciepe van een 4takt motor na lopen.

1. je haald de bougi van de 1e cilinder (distrubutie zeide) eruit.
2. je zet het merkteken van de krukas op het pijltje zodat de 1e cilinder boven (op kantelpunt) staat.
3. nu zet je de nokkenas zo dat alle 2 de nokken naar boven wijzen, (explozie) en het merkteken ook op het pijltje staat.
4.dan kijk je of de rotor (onder je verdeler) naar de 1e cilinder wijst.
5. zo ja, dan leg je de riem erop.
6. draai de motor (MET DE HAND) langsaam rond in de juiste draairichting en loop je het proces na.

dus:
*zuiger gaat omlaag, roter onsteekt en geeft explosie.
*zuiger gaat naar boven, uitlaatklep moet dan open gaan.
*zuiger gaat omlaag, inlaatklep gaat open en spuit in.
*zuiger gaat naar boven, roter ontsteekt en je bent weer van voor af aan.

succes!

groet frank
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!!

---=WEBER INSIDE=---

http://nightshift.hipstreet.nl/

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is
Reply With Quote