31-10-2009, 11:57
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,705
|
|
Niks mis met lijmen, tegenwoordig nog sterker als een las verbinding.
Bij las verbindingen op dunne plaat (vooral bij de nieuwere auto's met de sterkere door ontwikkelde hss stalen) word door de warmte inbreng het materiaal zwakker, hier heb je met lijmen natuurlijk geen last van, zorg wel voor een goeie laag dikte en een ruw vetvrij oppervlakte, dit is echt heel belangrijk.
Wij gebruiken in het schade bedrijf meestal 3m scotchweld, kost wat en hebt idd een groot 2k lijm pistool nodig maar ik vind het ideaal werken. (ook al is voor je gevoel lassen een betere oplossing )
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04
- Audi A3 8p '04 1.9 TDI
- Seat Arosa S '03 1.4
- VW Caddy 3k '10 1.9 TDI
http://www.krasendeukservice.nl
|