View Single Post
Old 30-10-2009, 19:53
KID562's Avatar
KID562 KID562 is offline
Forum Newbee

Tijdens mijn poging om in slaap te vallen kreeg ik een pracht idee.

Ik ga een Auto Schadebedrijf benaderen die een zeer slechte/niet werkende website heeft. Aangezien mijn vak bij het designe/vormgeven van websites ligt ga ik ze een voorstel doen. In ruil voor een mooie Flash website + Fotoshoot van het bedrijf, mijn Vento helemaal roestvrij maken + spuiten. Qua prijs is het in hun voordeel. Maar dat ligt ook aan het ontwerp van de website.

- Januari, Februari komt de VR6 motor er waarschijnlijk in, ik ben nu bezig met het benaderen van Oom's van vrienden die een Garage hebben om de motor te monteren. Mensen op het forum mogen uiteraard ook een PM sturen!
(Motor gaat waarschijnlijk uit Duitsland komen, iemand nog tips?).

Dus nu kom ik inplaats van eerst een nieuwe motor, nadenken over een kleur voor de vento. GTI-ROOD? Grijs? Lak Zwart?

- Ondertussen ga ik de ''Parabolen'' opknappen.
- Qua interieur komt er misschien nog een nieuwe bestuurders stoel in (aangezien die een klein plekje heeft).
- Middensteun gaat er uit, daar moet ik wat anders op verzinnen
- De sound heb ik ook al weten te regelen. Er zitten nu 360watt boxjes achterin (had ik nog liggen), 80w boxjes voorin + in de dash en achterin ligt al een goede versterker. Moet alleen nog een leuke Sub ergens weten te bemachtigen.

Gisteren ben ik naar een schade herstel bedrijf geweest en jammer genoeg waren ze al met de website bezig! Toen vroeg ik of ze een indicatie konden geven van de prijs. Die kwam uit op 7500! Zelf vind ik dat een belachelijke prijs.

Morgen heb ik een afspraak met een andere gozer die een eigen bedrijf heeft bij hoek van holland. Hij heeft ook een spuit cabine etc. Dus ik ben benieuwd of ik daar wel ga slagen! En mocht dat niet lukken kan ik altijd nog wat regelen met een spuiter die voor de hobby spuit. Dan is het alleen een kwestie van verf kopen + overige producten, locatie afhuren en vervoer regelen voor de Vento. Dus ik ben benieuwd wat het wordt.

Over de kleur ben ik nog goed aan't nadenken. Ik heb vandaag echt miljoenen afbeeldingen afgezocht welke kleur nou het mooiste bij de vento staan. Ik ben tot de conclusie gekomen dat donkere kleuren toch beter staan dan lichten. Misschien kies ik dan toch voor LAK-ZWART.

Als je de foto's bekijkt zie je dat de achterlichten zo veel beter uitkomen dan een lichtere kleur (mijn mening). Ook ben ik van plan het plastic deel van de bumpers te schuren en ook in lak zwart te maken. De plastic GTI-BODY bij de wielkasten haal ik er waarschijnlijk af. En zonder spoiler is die ook wel netjes...Trouwens die le mans zijn ook super dik eronder.

Hou jullie op de hoogte.. hier nog een fotootje hoe die er diep in de nacht bij staat.

vriendin zit lekker achterin alsof het een Maybach is...