View Single Post
Old 24-10-2009, 18:41
Yoan's Avatar
Yoan Yoan is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Niles
mooi project! Waarom ga je je spoorbreedte achter kleiner maken? Succes ermee ben benieuwd wat je verdere plannen zijn en of je je doelstelling gaat halen. nog wat gekke ideeen van mij: 6 bak van een 150pk TDI. 175er bandjes, egr dicht, kat leeg, links een engelse spiegel. Dunnere Olie erin

Er zitten nu nog 20mm spacers tussen. Deze kreeg ik niet los met de hand bij het wielen wisselen. Dus de spoorbreedte is straks weer 40mm minder, dus standaard.
De bak is een jaar geleden vervangen en toen heb ik al geïnformeerd naar een 6-bak maar dat ging toch teveel kosten (zijn nog behoorlijk wat aanpassingen voor nodig). De EGR is dicht en links heb ik al een kleine spiegel. De rechter gaat eraf. De 205 banden zijn nog lang niet versleten, dus die ga ik nog niet vervangen. Met olie ga ik niet experimenteren, daar is het blok en de turbo te gevoelig voor. Ik gebruik altijd 5W-40 Castrol Edge Turbo Diesel.
Maar bedankt voor het meedenken! De kat gaat leeg of er vanonder.

Quote:
Originally Posted by ben zine
En wat doe je met file's ?

Heel simpel: in een gebied wonen waar geen files zijn Ik rijd dagelijks van Tholen (Zeeland) naar Goeree-Overflakkee (Zuid-Holland). Geen snelweg, geen file. Rust en ruimte

Bedankt voor de reacties!