View Single Post
Old 24-10-2009, 18:29
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Smile maar weer eens een update...

Sinds de mini-meet op 23 augustus j.l. is het weer stil op het Fire and Ice-front...

meeting @ AC meetingcentre 'de Meern' 23 augustus j.l.

Tijd om de stilte te doorbreken!

grillespoiler nummer twee
Op 'de meet' heb ik twee spatbordlogo's geruild tegen een nieuwe grillespoiler (#1 was weg gewaaid... )
Nadat ik hem met een laatste beetje paars uit een spuitbus wilde spuiten, heb ik hem ca. twee weken terug toch maar mat-zwart gemaakt.
(hij lag al tijden half paars op de plank; de spuitbus was nèt niet vol genoeg meer...)
Hij zit er dus al weer een tijdje op, maar nu wel beter vast
Je ziet het op de foto niet echt, maar de knippers knipperen nu echt wit; dat mag gewoon, dus geen storende oranje 'bolletjes' meer!

...het GTI-logo heb ik ook weer terug gezet

lekker zacht!
Via MP (waar anders?...) heb ik wat F and I stofdelen gekocht, waar mijn lieftallige moeder een paar leuke kussentjes van heeft gemaakt.
Eerst heb ikzelf de (beschadigde) stoelbekleding natuurlijk uit elkaar gehaald en in de wasmachine gedaan. Het vullen achteraf, heb ik ook zelf gedaan...
Het resultaat is (dus 'koekie', ik heb jouw stofdelen nu niet meer nodig!)

zoals het zo hoort: de voorkant roze/ blauw met geborduurd Fire and Ice-logo...

..... en de achterkant van de paarse ribbel-skai, nèt als de stoelen

Wat vinden jullie ervan?!

nog meer paars?
Ik rijd nu al een tijdje dagelijks in de GTI en de Vento GT is inmiddels zelfs verkocht... (er zaten te veel kosten aan te komen)
Ik zit nu rustig rond te kijken voor een andere auto voor dagelijks en misschien wordt dit ook wel weer een paarse...
Ik wil namelijk een VW Golf MkIII in de kleur LC5L, 'mystic blue perleffect' (= donker paars/blauw metallic)
Ik ben nu in onderhandeling over een zgn. GTI-Edition uit 1994, uitgebracht wegens het 20 jarig bestaan van de Golf, toendertijd.
O.a. omdat deze óók een mooie (Recaro!) bekleding heeft...
Wordt vervolgd...
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote