View Single Post
Old 22-10-2009, 19:33
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

Default De Pul's Mk2 1.6 Turboot (racer!)

zoals in m'n mk3-topic te lezen is ga ik het over een hele andere boeg gooien.
was dus op zoek naar een witte mk2,liefst dunne bumpers.verschillende de revue gepasseerd maar allemaal of te ver heen,of te duur of gewoon veel te mooi voor mijn uiteindelijke plannen.nou kwam ik gister van de sloop afwandelen,komt er een witte! mk2 met dikke bumpers het terrein ophobbelen om daar zijn laatste rustplaats in te nemen,was het niet dat ik er liep en vroeg wat de planning was.auto bleek afgekeurd te zijn,eigenaar had alvast gebeld naar de sloop,die hadden er 100euro voor over.na lang praten de beste man over kunnen halen om hem voor 150euro aan mij te verkopen.
overgeschreven en in een parkeervak gezet daar,omdat ik met m'n eigen auto was.....ga hem waarschijnlijk morgen even ophalen.
auto is zo op het oog puntgaaf,op een flinke deuk in de passagiersdeur en een diepe kras in de bestuurdersdeur na....
PLANNEN;
1.6 Kompressor blok erin...
dikkere remmerij...
BBS Le-Mans repro's eronder....
hele auto laten spuiten in Alpinweiss,dunne bumpers erop en voor de rest ori.
op de zij en achter ruiten na,die moeten van lexan worden....
binnenkant helemaal leeg,2 leren kuipjes,rolkooi,4 punts gordels en dat is het wel zo'n beetje
dit is in grote lijnen het plan,exacte details zitten al wel in m'n hoofd maar dat moet nog even uitgewerkt worden

foto's volgen als ik hem bij de deur heb