17-10-2009, 11:01
|
VW Fanatic
|
|
|
|
auto is inderdaad mijn oude auto, ik heb me toen ook met deze auto op het forum gemeld maar ben echt niet van vf verdwenen hoor !!
ik heb de auto toendertijd van erik de leeuw gekocht nadat hij hem jaren ervoor ergens bij mij uit de buurt had gekocht en ik net een andere edition one aan het opbouwen was....kwam de auto jaren later op het spoor na een afgeblazen koop door de verkoper van een mk2 vr6...
ik heb de auto toen der tijd gekocht op 16inch nothelles, die zijn naar belgie verhuisd en ik heb van stijn de 17inch nothelles gekocht en de brembo's er onder gezet.
om eerlijk te zijn heb ik erg spijt van de verkoop, ik gebruikte de auto echter helemaal nooit en dat was ook zonde. ik had toen de plaats niet om hem te stallen en voor de zaak moest ik en andere auto hebben. er staan nu dus ook een mooie T4 en een polo 9N op de oprit en wacht mijn cabrio 1.8T ook al weer en hele tijd op zijn nieuwe leven....die auto kennen jullie misschien nog wel van een tijd geleden: check mivw.nl, zwarte cabbie met mocca leer en porsche winterwielen...
maar, euh...genoeg geluld !!! uppie voor deze prachtige wagen.
vergeleken met het "dweil weg gedrag" van een gewone mk2,
weet je niet wat je me maakt als je hier een keer het gas op gooit in een bochtje
|