Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Hey kruk, ben nog het meest benieuwd hoe je de RDW keuring wil aanpakken vanwege
de omkeuring van 4 naar 6 op je kenteken.
Bij mij was die complicatie reden om mijn 2,7 911 blok weer weg te doen een jaar of 3 geleden...
|
Een kennis van mij hier in Den Haag bouwt hot rods (wo een 2cv met een 6 liter Chrysler V8),
en die gaf (3 jaar gelden al)eigenlijk een beetje de "gouden tip" ...
Hier bouwen,dan uitvoeren naar Engeland (spijtig,want het kost je je org. kenteken)daar op
kenteken laten zetten (geen probleem,gezien de Engelse kitcar markt),en als de auto dan een
Engels kenteken heeft,dan weer invoeren !!
(en wat in Engeland een kenteken heeft,moet het hier ook krijgen ... das iig één voordeeltje van 1Europa)
Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Maar je zult wel een P-bak in je bus gaan leggen, aangezien daar iets meer ruimte is
|
Yep,naar aanleiding van mijn gesprekje met Vince (Oranje pano met 2,7 911 motor)ben ik
erachter wat er vrij makkelijk inpast,en das een 915-bak,uit een 1978 - 1983 3.0SC.
Nu heb ik met een bus ook iets meer ruimte als jij in je 1303,dus ik verwacht straks niet
te gek veel problemen.
Ook niet als er straks 2 cilinders
extra bijkomen