Quote:
Originally Posted by Arne
Is het geen 2N bak die achter motorcode JN hoort? Sowieso is er geen Passat GTI 32(b)
|
De bak is van een passat uit 1988 en het was een gti. (ik ben nog niet bekend met allemaal die afkortingen : 32 b )
Na een hoop gepas , gemeet en gezoek komen we toch uit op een 8v koppeling of te wel de orginele koppeling en drukgroep van de 2M bak.
Morgen wordt het besteld en dan hoop ik het morgen ook nog binnen te hebben. Maar aangezien het al veel tegen zit zal dit ook niet lukken.
1 ding is zeker : je loopt tegen veel rare en onverziene problemen aan. zeker als we dadelijk de motor voor de eerste keer in de motor ruimte laten hangen dan zullen er toch nog een hoop vraag tekens boven het hoofd uit komen.
Maar ja als het allemaal makkelijk was dan deed iedereen het. Het doel word toch wel bereikt en dat is dieselen zonder wegen belasting!
Ik heb de hemel er ook al helemaal uit gehaald en daar zit 1 klein gaatje in. Nu weet ik van mezelf dat ik me daar aan ga storen dus ik ben er over aan het denken om die nieuw te laten maken. helaas gaan hier ook weer een aantal honderden euro's mee gemoeit. De ruiten zijn er allemaal goed uitgekomen en de rubbers zijn ook nog in goede staat. Blijft toch altijd kut als je met je voeten tegen een ruit aan zit te duwen. Van de week hoop ik ook effe de remmerij bij "de Limburger" ophalen als dat allemaal een beetje los wilt.
En zo blijf je er toch stiekem heel wat uurtjes per dag mee bezig.
Gr