Thread: Golf mk3 1.6
View Single Post
Old 12-10-2009, 22:05
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

deze gaat gesloopt worden,ik ben er spuugzat van....
loop de hele tijd achter de feiten aan te hobbelen,heb geen stalling en elke keer als ik er weer eens tijd in steek heb ik er een nieuw probleem bij.ik heb er gewoon geen zin meer in,vandaag weer even naar omgekeken en dan kom je tot de nare ontdekking dat je halve tankvulopening is weggerot......ook is er door een van de vorige bezitters gigantisch met de kabelboom geklooid,waardoor allerlei vage storingen de kop opsteken.kreng rot onder m'n hol vandaan,en ben eigenlijk vanaf het begin al van mening dat het blok in deze auto niet tot z'n recht komt,simpelweg omdat ie een karakteristiek heeft waar je als daily geen zak aan hebt....
kortom,hij word gesloopt,alles is te koop en zal dan ook toegevoegd worden in mijn verkooptopic behalve het blok de kabelboom,versnellingsbak e.d.
dit gaat namelijk ingebouwd worden in m'n nieuwe project,waar naar alle waarschijnlijkheid volgend najaar mee gestart word,misschien vroeger,ligt eraan of ik een keiharde mk2 kan vinden.....
moet helemaal in racestijl opgebouwd gaan worden dus enige luxe zullen 2 kuipjes en een stuur zijn