Hey allemaal,
Ik heb afgelopen vrijdag een VW Passat V6 TDI uit 2002 gekocht. Is een 2.5 liter met 150 PK.
Is een 3BG model met alles erop en eraan zoals cruise control, Climate control, 5-traps automaat met tiptronic, alles electrisch, regensensor en nog heel veel meer wat ik vast vergeten ben
Helaas geen lederen bekleding en het houtaccent vind ik ook niet zo maar verder fantastische auto
Auto rijdt heeeeeerlijk maar helaas is het geen auto voor langere tijd want in de loop van volgend jaar wordt deze auto vervangen door een passat 3BG W8
Heb vandaag op 100% Tuning gelijk heldere smoke koplampen gekocht met LED dagrijverlichting aangezien ik dat wel mooi vind passen bij een grote luxe auto als een Passat. Ook zaten er bij aankoop heldere zijknipperlichten met LED in. Voor de rest wil ik nog xenon hebben in het dimlicht, groot licht en mist licht. Verder nog heldee smoke achterlichten en 19" of 20" velgen. De rest wat ik wil dat komt wel als de W8 er is
Als iemand mij trouwens kan vertellen wat voor merk/type velgen er onder zit (Origineel dealer??) dan stel ik dat zeer op prijs
Hier even 6 fotootjes van mijn gebakkie
Als je nog wat wilt weten dan hoor ik het graag
Groetjes!