11-10-2009, 16:43
|
|
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by classic-edition
Voor deze jongen geen verdichte velgen meer. Ik ben een veel te grote azijn pisser en iriteerde me aan elk krasje na elke was/poetsbeurt.
Ook vond ik de bbs-en klein ogen en heb ik er 185-35-17 opgelegd om ze wat groter te doen lijken.Hier was echter niet mee te rijden zonder airride op een cabrio. Voor MIVW heb ik hem echt zo plat moeten schroeven dat ik de straat niet meer uit kon zonder de bodem te raken.Dat was eens en nooit meer. Ik ben wel een Wheel-Whore al zeg ik het zelf maar mijn bodem ervoor kapot rijden gaat me iets te ver. Ik heb me destijds vergist met het bekijken van foto's van golfjes 3 met 185-35-17.Het verschil van kokerbalk van een gewone golf 3 en een cabrio is bijna 2 cm dichter bij de grond.
Nu met de 195-40-17 zijn de kassen weer mooi gevuld als ie strakjes nog iets lager gaat en kan ik de straat nog in en uit.
Voorlopig liggen de velgen netjes in de dozen te wachten op de eerste meeting in het voorjaar.
|
Ik had destijds op mijn cabrio ook een schroefsetje zitten met 17" A8 wielen. Het zag er wel leuk uit maar geen rijden. idd het verschil in kokerbalken.
Wat je nu hebt ziet er geweldig uit...
|