Quote:
Originally Posted by Pewi Vwteam
mits de steun degelijk en netjes is gelast, is dit geen enkel probleem, standaard zit ie ook maar vast met 4x2 cm lasjes stuk of 6 puntlasjes.
|
inderdaad origineel zit ie met 4 puyntjes en 2 lasjes vast
nu word ie rondom afgelast
@bert: we hebben toch iets fout gedaan; de motor heb ik gepast maar hong scheef de steun zal toch wat hoger moeten.
maar goed dat we niet meteen alles afgelast hebben
maar het vorderd al goed.
wat tot nu toe gedaan is:
Koets:
* motorruimte leeg gehaald en helemaal schoon gemaakt.
* motorsteun verplaatst
* stuurhuis gti schoon gemaakt en gespoten en gemonteerd.
* 16v hooftremcilinder met bekrachtiging gemonteerd.
* gti draagarmen met stabbi en gti remmen gemonteerd
* extra stabbi tussen de draagarmen gemonteerd
* gti achteras gemonteerd
* H&R schroefset gemonteerd
* gti benzine tank gemonteerd
* brandstofpomp gemonteerd
* remdruk regelaar ook gemonteerd en aangepast.
* de uitlaat er onder gehangen
* a stijl kappen gemonteerd
* GTI logo`s
* links voor scherm naar de spuiter en de motorkap volgt nog
Motor:
*Nieuwe koppling
*nieuwe db riem en spanrol
*v snaar
*2y bak eraan gehangen
*afgedraaid vliegwiel
* volgens mij zat er ook een scherpe nokkenas in maar had niets om te vergelijken
*K&N inlegfilter
verder alles netjes schoon gemaakt wat delen hoogglans zwart gepoten.
Interieur:
* vloerbekleding er in gelegt
* dashboard gemonteerd en aangesloten
* achterkabelboom vervangen
al met al schiet het dus al op
groet frank