View Single Post
  #25  
Old 29-09-2009, 10:17
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

Vandaag naar de dealer in Heerenveen geweest om iets te retouneren.
Ik had bij mijn voorstoel een logliggend stukje leer en was van mening dat hier een kapje op moest( leek zo op de andere kant).
Dus dealer gebeld en gevraagd of dit mogelijk was. Dealer zegt, ik heb liever dat je langskomt. Prima. Ik erlangs en de magazijnchef kijkt even naar de stoel en loopt naar zijn PC. En zegt, helaas moet ik het gehele onderdeel bestellen.
Ik prima, als ik daar geholpen mee ben. Hij besteld het dus en ik kreeg het gister binnen. Ik gisteravond de stoelbekleding proberen vast te zetten en wou het kapje uitwisselen.( heb ik exact hetzelfde kapje gekregen wat er al opzit en ik zie dat hier ook klemmetjes opzitten, dus onderdeel was niet nodig)

Dus ik vanochtend kapje retour brengen, ja maar meneer, daar kunnen wij ook niets mee. Ik zeg hij is niet eens uit de doos geweest en op aanraden van u besteld. Ja maar dit is een specifiek onderdeel en die kunnen wij niet retouneren. Een luchtfilter wel. Ik zeg dit kapje kost 85 euro en ik heb hier niets aan. Probeer het eens op marktplaats zegt ie.

Dus ik in de auto gestapt en 1888 Pon automobielen klachtenprocudere gestart.
( mijn 2de keer al tegen deze dealer, maar je geeft mensen een tweede kans)
eerste keer was met de lupo die niet meer wou starten. Mijn vrouw gesleept naar de dealer en hij hem aan de computer gehangen. Hij zegt, ik zie het al, er moet een nieuwe computer en draadboom in.. Mijn vrouw owk kost dat, hij 1900 ex.
Zij belt mij op en ik zeg dan kijk ik even verder. Ik bel hem op, weet je het zeker. hij ja.

dus ik zeg ik kijk er zelf wel even naar( was op een beurs) en bij thuiskomst de sloperij gebeld( Schaap en Bron). Deze zeiden, de computer? die gaat nooit stuk. Dus zij mij op de speaker gezet in de kantine. Ik de klachten uitgelegd en zij meteen das relais nr zoveel. Ik zeg kost dat? hij zegt niets. En dat was het ook.

Toen werd ik een week later gebeld door PON over tevredenheid dealer, omdat ik de dealer net bezocht had volgens de gegevens. En toen kwam het verhaal eruit van de lupo.

En nu weer.

Maar goed. Heb de remmerij gelijk bij hun afbesteld en naar HAVAM gegaan om rondom in de brembo's te zetten
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote