View Single Post
Old 22-09-2009, 00:04
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by sciroccoGTII
Klopt blokje ziet er weer goed uit, maar was het niet handiger geweest voor het plaatsen van de distributieriem even het hijsoog (bij dynamospanner) en het afdekplaatje hierbj voor distributiekap te monteren?? Kom je wel achter als je het naderhand gaat monteren

Verder over de prestaties kan ik je wel een indicatie geven..Heb veel met EV`s en DX en in de cross gereden en veel nieuw opgebouwd en getest op motorvermogensbank (waterrem).. Bekijk dit niet als commentaar want e pakt het goed aan hoor.. maar je kopbewerkingen zoals jij het noemt zullen niet heel veel gaan helpen.. Beter was als je gelijk de klephoek had verandert, zitting goed ruim uitfrezen..kanalen goed (laten) uitfrezen..gietranden wegwerken heeft wel wat nut maar is nog geen echt kopbewerken, je kan de flow hier ook mee verknoeien. De boring naar 1.9 ga je niet van schrikken denk ik handiger was geweest een stel hoog compressiezuigers te pakken deze zijn bijna evenduur als normale. Wat is er gepolijst aan de krukas? De glijvlakken of is de krukas ook verlicht/gebalanceerd? Dit zijn niet echt bewerkingen voor vermogen maar je hebt nu wel weer een superfrisse motor En zelf gedaan

Veel rij plezier ervan!

Maar dat kost je bij een 16v alweer snel een 5.000 euro, en als de prijzen bij een revisie vrijwel gelijk zijn bij 8v en 16v, zal een dergelijke beurt voor een 8v ook niet goedkoop zijn.

Ik heb enkele dingen die je hierboven noemt al uitgezocht voor mijn 16v, en kwam daar al een flink stuk boven de 5.000 euro uit, montage van de afzonderlijke onderdelen maakte nog geen 500 euro verschil in de prijs.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote