View Single Post
Old 21-09-2009, 23:16
Martinus Martinus is offline
Forum regular

Default Martinus' Jetta mk1

Zoals ik bij het voorstellen al zei, er is reeds ook een Jetta mk1 aangeschaft en deze werd vanavond bij ons voor de deur afgeleverd..

Omdat er in de loop van de tijd toch wat veranderingen aan zitten te komen wilde ik deze in dit topic bijhouden en foto's van de voortgang plaatsen.

Wat specificaties:
Volkswagen Jetta 1,5 CL automaat benzine
datum eerste toelating: 13-07-1982
datum eerste afgifte NL: 13-07-1982
Kilometerstand: 74.000 km
kleur: Rood (zal ongetwijfeld een specifieke benaming voor zijn)

Zo kwam hij vanavond in ieder geval aan:

Hier een paar foto's van het interrieur, waar dus helemaal niets aan gedaan gaat worden op een poging vlek-verwijderen op de achterbank (tips zijn welkom!) omdat het er nog gewoon te mooi uit ziet..

De volledige historie:

Op de motorkap heb ik alvast een paar poetsmiddelen losgelaten om even te zien of er nog wat resultaat te behalen is met de lak, het valt me niet tegen.

Uiteraard zijn er nog (een hoop) kleine roest plekjes die aandacht nodig hebben, dat komt na de winter wel, als de Golf 1 cabrio weer uit de schuur komt.
Mocht de auto overigens bekend zijn hier op het forum, en is er (schokkende) informatie beschikbaar, ik hou me aanbevolen...

Ik hou jullie op de hoogte, hoewel er vooralsnog eerst voor gezorgd wordt dat hij APK-proof is.. daarna de volgende stappen...

Goedkoop / Betrouwbaar / Snel
je kunt er altijd maar 2 kiezen...
Reply With Quote