20-09-2009, 19:00
|
|
No personal life
|
|
|
|
Stoere bak! Ik rijd zelf in een GLD Variant van hetzelfde type, en heb ook nog een benzine Variant-donor staan.
Tip: haal de voorschermen er vanaf en kijk hoe het er daaronder bij staat: met name de driehoek-onderspatborden en vooral de A-stijlen en (voorkant van) de dorpels. Let ook op de langsdragers vóór én achter.
Tip: laat vooral een Mike Sanders-vetbehandeling uitvoeren als de auto in goede staat verkeert, want het is echt crisis-staal dat gebruikt is. Als-ie nog in een redelijke of goede staat is dan is dat omdat-ie op tijd binnen is gezet. Maar aangezien je tóch opnieuw moet spuiten, zou ik een goede anti-corrosie-behandeling laten uitvoeren, want het roest op een gegeven moment weg terwijl je er naar kijkt?!
De auto rijdt verder heerlijk comfortabel én zuinig (waarom zou je een blok-wissel doen?).
Voor wat betreft het verlagen: het onderstel is waarschijnlijk gelijk aan dat van de Audi 80 (t/m type 89). Alleen weet ik dat niet zeker van de achteras, omdat ik dus 2 Varianten heb is dat bij mij anders. Bij mij is het niet uitwisselbaar (gescheiden schokkers/veren) met de Audi 80, bij jou volgens mij wel, of anders kun je achterveerpoten van een Golf gebruiken volgens mij.
Veel plezier ermee!
|
|