17-09-2009, 06:48
|
|
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
|
|
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
|
|
Dat kan je natuurlijk ook doen met de aandrijfassen, maar ik wil het risico niet lopen dat er onbalans in zit en met straks tegen de 500Nm koppel krijgen de assen behoorlijk wat voor hun kiezen.
De aansluit flenzen van de 6n en andere auto's met 100mm assen zijn gelijk. Wel zijn de lagers kleiner. Daarom heb ik ook fusees van een Corrado aan laten passen op de pitmann armen zodat de juiste stuur geometrie blijft.
Quote:
word of iets leuks met een adapter
|
Sorry hoor maar dat vind ik echt een domme opmerking. Een adapter gebruik je als je een electrisch apparaat op moet laden of tussen de velg en schijf, maar zeker niet in remmen. Het moet wel veilig blijven, maar dit zijn mijn 2-cents.
Ik verwacht dat de inbouw van de originele motor goedkoper gaat zijn.
Plus dan is de type goedkeuring ook goedkoper aangezien het blok al geleverd is in dit type.
__________________
Groetjes,
Bert
VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)
"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
|