Na deze auto alweer dik 3 jaar gehad te hebben(en verwachten een kindje) ben ik toe aan wat anders.
Deze Cordoba is een echte wolf in schaapskleren, van buiten subtiele veranderingen maar motorisch een beest met dik 220 TDI pk's en 450nm. ( 0 tm 100km/h < 6.5sec)
De auto is van eind 2001 met alle opties op leer na, en van buiten alles in de kleur gespoten, hier en daar wel een krasje, maar verder wel strak.
De auto staat op een set 16 inch verbreed staal en op de foto's staat de auto nog op zijn verlagings veren/schokdempers, maar omdat we eind november een baby verwachten heb ik de auto ivm comfort op de orginele hoogte gezet.
Verlagings set is er bij alleen de achterste schokdempers waren lek, dus deze moeten er nieuw onder gekocht worden.
Enkele gegevens van de auto zijn,
- km stand +- 232.000km (oplopend)
- orgineel 81kw/110pk
- zwart (vorig jaar oktober gepolijst)
- alles in de kleur
- xenon pilot 6000k
- climatronic
- cruise controle
- boordcomputer
- regensensor
- zelfdimmende binnenspiegel
- 16 inch vebreed staal 7.8J en 8.8J (zwart met rode rand)
- 195-40-16 voor 50%
- 205-40-16 achter 80%
- audi TT remmerij voor 312mm
- audi TT draagarm rubbers
- supersport sportverlaging set (alleen voor, achter alleen de veren nog)
Gegevens van de gehele motorische tuning,
- egr verwijderd
- arl inlaat + aanzuigbuis
- 80mm luchtmassameter
- 3 bar mapsensor
- sachs sport koppeling (450nm)
- vast vliegwiel g60
- fmic intercooler
- garret 22/56 turbo
- aangepaste zuigers voor compressie verlaging
- nieuwe koppakking
- race 520 verstuivers (5gaats)
- 11mm dieselpomp
- downpipe 63.5mm
- simons RVS 63.5mm uitlaat
- chip op maat VVT
Deze hele tuning is gebeurt bij kmstand 196.000 en is het gehele blok uitelkaar geweest om te kijken of dat er ook slijtage delen waren, dit bleek het geval niet te zijn, blok is nog super fris..
Ook zit er onder de auto een beschermplaat van aluminium traanplaat onder het carter, ivm laagte van carter. (bij 6cm verlaging)
Auto krijgt ivm tuning om de 10.000km nieuwe filters + kwaliteit olie en is voor de rest goed onderhouden..
Alle stabilisatorstang rubbers vervangen, nieuwe homokineten, fuseekogels, motorsteunen enz enz..
Graag geen onzin mailtjes/biedingen want als je alles bij elkaar optelt wat alleen de tuning gekost heeft...
Meer als de helft van de vrgprijs.
Club vraagprijs is € 6350
Bij belangstelling mail of bel me maar.
mvg rudolf