Quote:
Originally Posted by TTF
ben benieuwd naar de foto's
gaat dat goed zo veel vermogen in een cabrio?
|
ja dat gaat zeker goed komen veer poot brug voor en achter subframe van een Vr 6 nemen dan lukt dat gewoon is het ook stevig genoeg tot zoon 400 Pk
vandaag de eerste dingen bij JD besteld voor het blok andere turbo andere nokkenassen ander inlaat spruitstuk en ander uitlaatspruitstuk met andere uilaat..
Jeroen chipt hem dan op maat, de planning is zoon 400 PK'tjes toch zeker wel te gaan halen, versnellings bak word een bak van een golf 150 Pk TDI..
als alles volgends planning gaat lopen zal het volgend jaar zomer er zo gaan uitzien
http://www.youtube.com/watch?v=02DgJQiPDU8
Hier nog wat meer info over de turbo :
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT28/GT2871R_472560_15.htm
Nokkenassen komen bij SCHRICK vandaan denk er aan om ze zo rond de 285 graden te laten slijpen imv het inkomen van vermogen.
inlaat kanaal word van een 2.0 Tfsi aangepast voor een 1.8T imv grotere kanalen.
uitlaat systeem word een super sprint klasse A.
zit er nog aan te denken om andere kleppen te laten zetten en andere tuimelaars er op te zetten imv zwevende kleppen