Quote:
Originally Posted by VolkswagenRacing
Opzicht valt dit nog mee, er zijn ook agenten die onder druk (op een strand feestje ofzo) spontaan mensen dood gaan schieten. Dus ik vind dat deze agent nog rustig blijft onder druk.
|
"Ja, maar anderen reden net NOG harder!"
"Die andere had NOG meer gezopen dan ik, en die reed ook!"
"Bij die achter me was het verkeerslicht NOG langer rood dan bij mij!"
Gek hè, dat die niet werken als je staande wordt gehouden.
Agenten horen getrained te zijn voor dit soort situaties. Ik ben zelf bij de sollicitatierondes geweest van de politie, onder het motto een beter milieu begint bij jezelf, en daar werd me verteld dat de opleiding toch zo vreselijk zwaar was, dat de testen zo vreselijk zwaar zijn, de beproevingen zijn zwaar, alles is zwaar. Het enige dat ik bij de politie zwaar vind is het personeel.
Volgens mij begrijpen we nog niet helemaal dat die mensen met de pet op door ons betaald worden om ONZE veiligheid te garanderen! En van mij krijgen ze vlag noch wimpel voor hun optreden, zeker de laatste tijd!
"Ik schrok toch wel even, toen die auto daar zo lag, maar nu is alles wel weer ok hoor."
Joh, gelukkig! En die oude man die is vandaag ook niet meer zo dood!
Was mooi geweest als de andere hulpdiensten daar waren aangekomen en ook allemaal eventjes zo'n schrikmomentje hadden gehad. Als ook zij eerst even op adem moesten komen en alles goed moesten laten bezinken.