Stuur er uit, schakelaars voor knippelicht en ruitenwisser los, paneel met knoppen uit het dashboard en de tellerkast er uit, dashboard er uit, en dan kun je beginnen.
De slangen onder de motorkap moeten los (die heb je toch al open om die twee moertjes voor het dashboard in de parafan los te schroeven). Klote werkje om die twee klemmen los te krijgen, maar 't moet hè.
Dan kun je de kachel en kachelmotor van binnen los halen. Kachelmotor hoeft geloof ik niet echt, maar 't is wel makkelijk. Is al een tijdje geleden dat ik de laatste gedaan heb, dus dat zou je dan even moeten kijken als je alles los hebt.
De radiator schuif je er vervolgens naar boven uit. Nieuwe met nieuwe schuimpjes en dergelijke schuif je er weer in, en dan doe je het hele proces achterstevoren nog eens.
Aan te raden is het om de kachelradiator te vullen met kvs voor je hem er in doet. De rest van het systeem kun je naderhand bijvullen. Daarna even een stukje rijden, evt zonder de vuldop van de overlooptank, om alles weer rond te pompen en te ontluchten, en indien nodig weer verder bijvullen, en klaar is <JEL
![Big Grin](http://volksforum.com/forum/images/smilies/biggrin.gif)
>.