24-08-2009, 19:42
|
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by martiepartie
maar een golf3 sloper zal ook niet overal even hard zijn? Bij nieuw en origineel plaatwerk weet je wel dat het goed past en van goede kwaliteit is. De Golf3 staat bekend om het niet al te beste plaatwerk. Roest &rot bij de doppen in de bodem en achter de spatborden zie je helaas erg vaak.
Moedig dat je het aandurft Deze is niet heel erg hard meer (helaas).
Succes!!
|
Ben het met je eens. Denk ook niet dat een sloper overal even hard zal zijn. Wel mooi dat je dan extra delen hebt maar de golf is opzich wel comleet.
Toen ik de dealer belde vooor de plaat delen en vroeg of ze er veel problemen hebben gezien met roestige 3's deed ie heel verbaast. terwijl het toch echt bekende plekken zijn.
Iedereen kent het wel... je legt je parkeer bonnetje op je dashboard. en als je die later eens weg wil gooien ben je hem kwijt. Nou, ik heb achter het dashboard een hele stapel terug gevonden! zelfs eentje een van een paar maanden nadat de auto op kenteken is gezet. Wel grappig
niemand een idee hoe het zit met de aanjager met de aircobox? (zie laatste foto interieur rechterkant) kan ik die gewoon los halen of moet ik dan eerst de airco af laten tappen? neem aan dat zoiets ook bij een garage moet gebeuren?
gz frank
Audi 80 GLS (Ex)
|