(stom, stom, stom! haastige spoed: kan de moderator ff van '32' augustus '23' augustus maken? Thanx!
)
Hallo allemaal!
Net terug van de mini-meet in De Meern (U)
Ik was er zelf om 12.10 uur en...
Er was helemaal niemand! Dan ga je aan jezelf twijfelen; het ìs toch wel de 23e? Netjes parkeren op een leeg stuk en maar effe een beetje rondwandelen, dan...
Maar goed, na een kwartiertje kwam twymk2 uit Heerhugowaard er al aan en stond daar dus Fire and Ice #2!
Hij had voor mij een booskijker mee en ik voor hem (eigenlijk z'n vriendin d'r F and I) twee logo's voor de spatborden; kortom we hebben elkaar geholpen, zoals VW-ers doen...
Eén voor één kwamen er meerdere Golfjes totdat we een tot een totaal kwamen van 9 stuks Fire and Ice:
-ikzelf, zei de gek
-twymk2
-madison/ Mariëlle
-fire & Ice Koekie/ Kevin met twee bijrijders
-mverh85/ Michael en Stephanie
-de rest moet zich ng ff melden; ben slecht in namen, sorry....
Er kwamen ook nog wat andere Golfjes 'koekeloeren' wat hier nu weer gaande was: een nette roodpaarse Mk3 cabrio, een midnight-blue Mk3 VR6 én een 20VT(!) Edition One (dark burgundy, klonk lekker) heb ik o.a. gezien.
Qua kleur, konden ze wel aardig meekomen!
Ook hadden we aandacht van een plaatselijke agent, die gelukkig ook VW reed
Na een uurtje of 2 1/2 Ã* 3 begonnen enkelen al weer aan de terugreis naar Friesland, in de buurt van Stavoren. Dat is zowieso een flink eind en zaten in een verbouwing...
Het laatst overgebleven clubje van 7 heeft nog wat gedronken in het AC restaurant:
ik, Mariëlle, Michael en Stephanie en Kevin en z'n bijrijders (die later die dag nog van een BBQ zullen genieten bij familie in De Meern)
Op de terugweg nog ff 'geracet' tegen Stephanie op de A2
Al met al een geslaagde mini-meet aangespoord door in eerste instantie Madison, die ook al minimeet # 1 had geregeld.
(toen 4 auto's nu al 9 stuks; dat is een vermeerdering van 125% !!!
)
Ikzelf had geen camera bij me en zelfs mijn GSM had ik vergeten, dus kom maar op met de pic's
(ik ontvang later nog wat picca's op een CD-rommetje uit Fryslân, thanx!)