Mensen!
Ik ben net een uurtje uitgerust (Lees: na 3 dagen!) van Vagfest. Wat een malle bende zeg! Vrijdag tm zondag alleen maar gave auto's, dronken rondrijden, sigaretjes roken, muziek luisteren en lol. Veel lol!
Oh ja, en thanks to Polo club holland ook nog de moddafokking lekkerste nasi die ik ooit op heb! en meteen ook de smerigste bbq, maar dat terzijde!
Wat ik wel minder vond wat dat we in onze partytent (legertent) na 10 uur echt geen muziek meer mochten draaien. Eerste avond viel nog wel mee, moest het om 10 uur heel zacht, en na iedere 10 minuten zeuren van de security om 12 uur echt uit. Tweede avond mocht de t2 pickup met muziek erop na half 10 niet meer van z'n plek. Toen we om 3 uur terug kwamen van de party beneden en wilde barbequen kregen we problemen met het feit dat we een lamp naast de bbq zette. Niet zo flauw jongens!
Deed overigens niets af van een geweldig weekend. Dubclub + Polo club holland, het was gezellig gozers!!
Wat filmpjes:
Partytent (nee, hij staat niet in de fik!)
Party-tent
Partybus! (Flink wat kvavava op een pick-up!)
Partybus T2 Pickup
En natuurlijk nog zo'n hoogtepuntje van het weekend. Toen er ineens 200+ auto's hun knipperlichten aan deden zetten! En er wat vuurwerk werd afgestoken en er een T1 bus stond te klapperen met z'n dikke motor.
Luister vooral niet naar het gebrabbel van Rick (pintenman), Ties, Tim, Amputinus en Misha (The Hair, The Pics, The legend)
lights on!