View Single Post
  #11  
Old 28-09-2004, 09:24
Allart-Ghetta's Avatar
Allart-Ghetta Allart-Ghetta is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 961
Default

Quote:
Originally Posted by Erwin16v
Als je de kogel eruit haalt in plaats van die drie boutjes dan hoef je hem naderhand niet telaten uitlijnen even bout m10 eruit even met een bandenijzer of iets dergelijks het sleuf gat iets verder uitelkaar drukken en je hebt de kogel er zo uit


Zo te horen ben je OF heeeel erg handig OF je sleutelt juist niet zo vaak. Fuseekogel loshalen is meestal een enorm kloteklusje. Ik haal zelf daarom altijd de 3 M8 boutjes los, zeker omdat ik de auto ook laat uitlijnen met de fuseekogels in de buitenste stand van de glijverstelling. Kan ik het weer monteren zonder uitlijnen.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP
1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm
1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T
1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R
RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear
Reply With Quote