Thread: VAG Fest 2009
View Single Post
Old 18-08-2009, 12:21
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict

Zo, eindelijk m'n filmpjes op You Tube gezet, dus tijd voor een kort verslagje van mijn VAG-Fest '09 ervaring!

Wederom perfect opgezet, waren met bijna 20 man op volle sterkte aanwezig, en de 2 T2-busjes die we mee hadden, zijn, icm met de 3 aggregaten en volledige geluidsinstallatie, goed misbruikt! Voor gezellige doeleinden, dat dan weer wel

De plaatjes bij de praatjes:

Bier+BBQ+rookmachine+legertent+biertafels = maximaal lol

En dat trok genoeg volk van buitenaf aan, hoe later het werd op vrijdag, hoe meer Vlamingen er in onze tent te vinden waren :lol:

Verder van het evenement zelf geen foto's gemaakt, had het telkens te druk met maximaal genieten van de ervaring. Enige nadeel vond ik persoonlijk de beveiliging, beter gezegd de onderlinge communicatie tussen de beveiligers, en de houding van enkelen van de beveiliging. Had je net met de een een afspraak gemaakt omtrent geluid/aggragaat laten draaien, kwam de ander pissig aanstormen met een woeste kop <_< Ook het zonder te melden/vragen uitzetten van de aggregaten werd niet bepaald gewaardeerd. Desalniettemin een perfect weekend gehad, veel lol, veel rondgereden, en enorm genoten van de sfeer (hoewel die op zaterdag nogal "explosief" kon zijn jammergenoeg ), Gunter en de zijne hebben weer perfect hun best gedaan om ons allen een mooi weekend voor te zetten!

En uiteraard nog een aantal filmpjes geschoten:
Alarmlichtjes op de zaterdagavond

's nachts rondtoeren op de T2a pick-up, met aggragaat, licht en geluid

En ok overdag volop rondgereden met de pick-up

Ik zeg: tot VAG-Fest 2010 !!!
Reply With Quote