13-08-2009, 17:02
|
Forum regular
|
|
Join Date: Nov 2008
Posts: 58
|
|
Quote:
Originally Posted by VWJYI
ik hoop niet dat jij je veerpoten zo in elkaar hebt zitten..... Als je die kleine veerschotels en toplagers gebruikt zul je zien dan de zuigerstang door je veerschotel gaat en ook door je toplager tot de schijf aan de voorkant hier draai je je moer op. Je lager kan nu vrij draaien op de veerschotel. Op de veerschotel zie je ook dat er een soort baan is voor dat deel van het lager.
sorry voor de offtopic
|
haha dat zou niet goedkomen nee :P
het is gewoon zo dat er bij die soort toplagers ook de moeren erbij horen te zitten om ze aan te draaien..
op de schroefset kan je een dikkere moer opzetten wat ook steviger is, daarbovenop de totale domlager en die draai je vast op het aanhaalmoment ervan.
zet je de poot eronder en komt de schotel erop en daarop komt de laatste moer die erbij hoort dan :P
Ik zelf was totaal 100 euro ofzo kwijt voor het nieuwe type lager systeem en ben er zeer tevreden over!
die uit het golf 2 type van voor 94 vond ik een beetje klapperen door de set en nu totaal geen last meer van en ook stukke makkelijker vastzetten alles
|