View Single Post
Old 13-08-2009, 12:44
LuukGTI LuukGTI is offline
VW Addict

Update 13-08-2009:

Zo, eerst maar eens wat foto's van afgelopen week

Rotte raamhoek before:

Af en toe even het spoor bijster...

Raamhoek After:

Toen de raamhoek af was moest ik wachten op de dorpels en het achterpaneeltje, dus intussen maar even de sierstrips en wielranden behandeld volgens de How-TO hier op het Forum.. Met een beter dan verwacht resultaat, zie hier, zo goed als nieuwe strips:

Ook maar even het rotte uitlaat deel opgezocht, en Helaas kwam ik tot de ontdekking dat de Downpipe de boosdoener was.. Zo'n dingetjes kost bij ons bij de onderdelenboer dus 210 euro nieuw, nu heb ik ze voor 180 ongeveer al op internet gezet, maar nog steeds een hoop geld voor zo'n schijtding.. Dus nog even kijken wat ik ermee ga doen..

Bij gebrek aan onderdelen ook maar de bumper even netjes gemaakt betreft de mistlampen... Slordige gaten even netjes uitgedremeld, daar komt tijdelijk een racegaasje voor tot ik voor een aanvaardbare prijs mooie mistlampen op de kop heb getikt. Zo moet dat dus worden:

En dan vanmiddag, zijn EINDELIJK mijn geliefde onderdeeltjes binnengekomen, dus na dit verhaal de hond uitlaten, en volgas aan de slag met het achterpaneel.

Hoop dat ik die deadline nog ga halen

Ohja, als de achterkant klaar is kan ik hiermee beginnen: