View Single Post
Old 12-08-2009, 21:14
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder

@ Samurai: De velgen hebben een speciale BBS lak nodig. En ik wil dat ze weer echt als nieuw worden. Dus daar moet gewoon voor gespaard worden. Anders begin ik er niet aan

Maar ben je handig met elektra?

@ Chris, inderdaad, als. Ik moet binnenkort op voor de APK. Weet nog niet wat ik ga doen. Aangezien ik ook al een tijd een andere auto heb waar ik mee rijd...
Liefst wil ik het echt goed doen. Maar dat goed doen gaat heel veel kosten en nog veel veel en veel meer tijd.

@ Rene, niet net de dag. Maar 1 van de ging zo'n 1,5x per maand naar nederland. En reed altijd wel flink door (veel wegen zonder limiet). Auto liep ruim over de 200, zo'n 220 km/u. Maar momenteel dus ff niet meer.

@ Martinus, nog steeds bezig inderdaad. Maar liefst wil ik het aanpakken zoals jij. Maar moet ook zeggen, mis het rijden met de auto wel erg (ook al kan ik in de 20VT van m'n moeder stappen!

Oh, die tool heb ik trouwens van Ebay.de voor een paar knaken...

Van die klauwen dat wist ik, dat je die hebt liggen, je kwam er toen toch te laat achter dat je de verkeerde gereviseerd had? Ik heb inderdaad G60 remmerij, had ik al lang trouwens...

Dit is trouwens de auto van m'n moeder, net een ton op klok!

Die was gechipt, momenteel ff niet, heb er in Duitsland al 220 gereden, harder mocht niet van m'n moeder die er naast zat, haha
Reply With Quote