View Single Post
Old 12-08-2009, 10:02
PoloG60 PoloG60 is offline
Forum Newbee

Send a message via MSN to PoloG60
Default Polo G40/G60 Projekt

Hallo ik heb al een enige tijd mijn polo g60 projekt te koop staan op marktplaats maar ik had nog geen advertentie geplaatst,voor de liefhebbers onder ons,het hele projekt mag weg voor duizend euro....wat ik er wel bij moet zeggen is dat de heldere koplampen er niet meer bij zijn en de chromen ruitewisserarmen/slangenklemmen ook niet meer,ik stop met dit projekt omdat ik nog druk bezig ben met mijn polo type1 en die wil ik graag klaar maken en zodra die klaar is staat er een 66er spijlbus te wachten om die een nieuw leven te geven....ik hoor het graag van jullie,......alle reactie's zijn welkom...gr ferdi

http://www.marktplaats.nl/index.php...60-projekt.html

Ik krijg de foto's op ene of andere manier er maar niet op omdat ze te groot zijn,vandaar de bovenstaande link hierbij wel de tekst van de advertentie...

hallo ik ben gestopt mijn mijn projekt omdat ik er te weinig tijd voor heb omdat ik meerdere projekten heb staan,dit is een zeer speciale auto waar ik heel erg veel tijd in heb gestoken en ook met moeite afscheid van moet gaan nemen... Het is een Polo G40 met een G60 G-Lader,de gehele carrosserie is kaal,in motorruimte en de vloer zijn alle overbodige gaten dicht gelast en strak gemaakt,mijn bedoeling was om de bodem in de auto geheel mee te spuiten in dezelfde kleur als de buitenkant van de auto en er dus geen tapijt meer in te maken alle gaten vanaf de fabriek zijn afgelast en strak gemaakt hierdoor heeft het carrosserie en motorruimte een mooie gladde look,na het lassen is het gehele carrosserie aan de binnenkant en motorruimte in de epoxy gespoten zodat het nooit meer gaat roesten... De spatborden zijn 1,5 cm uitgerold zodat er mooie brede velgen onder kunnen,de spatborden zijn aan de binnenkant volledig gespoten met spuitkit zodat dit ook nooit meer gaat roesten... Er zit een eigenbouw uitlaat onder die in het midden van de achterbumper uitkomt... Het blok is nog origineel maar ligt uitelkaar,het is een 1.3 G40 motor,hierbij heb ik een G60 lader op passend gemaakt,hierbij moet alleen nog een chip en een andere nokkenas en groene injectoren dat allemaal is dan goed voor ongeveer 170 pk Voor de rest aan speciale dingen heb ik een aluminium Sparco tankdop achter het rechter achterlicht gebouwd en vanuit het achterlicht een roestvrijstalen vulhals naar de tank gemaakt. De spatborden zijn rondom 1,5 cm uitgerold In het rechterspatbord zit een kleine luchtinlaat zoals de Mercedes Sprinters hebben De motorkap is +- 10cm verlengd en is een mooie booskijker geworden... In beide deuren zitten audi A4 klinken De achterklep is helemaal strak zonder kenteken uitsparing maar met een audi A4 klink,de beide deuren achterklep,motorkap en voor spatborden zijn al gespoten en zijn strak Er zit een nieuw voorfront in met een nieuwe frontbalk omdat dit niet mooi meer was(niet door frontschade) Voor de rest losse tuningsdelen zijn nieuwe cupdiffusor,nieuwe siteskirts,nieuwe speciale achterbumper met kentekenuitsparing(is zover ik weet in nederland niet te krijgen)nieuwe glasheldere koplampen met glasheledere knipperlichten,kleine cupspiegels,nieuwe grill met chromen lijsten, een doos vol chromen en vergulde motoronderdelen zoals boutjes moertjes en slangeklemmen,verchroomde ruitewissers en nog veel meer,nieuwe ashoezen voor beide kanten,nieuwe koppakingsset en nieuw onderblok pakkings en keeringsset,complete zelfbouw aluminium rolkooi,grote race toerenteller waar oliedruk,temp,toeren e.d af te lezen is,een set kuipstoelen met 3 puntsgordels,en nog veel meer onderdelen die ik vergeten ben op te noemen... De auto hoeft voor de rest alleen strak gemaakt te worden en moet worden gespoten,alles is compleet tot de gaskabel aan toe,een deel van de kabelboom ligt nog in de auto,zodra de motor erin hangt kan je het geheel zo inpluggen en moet alles het doen zoals het was,mijn bedoeling was om hem helemaal in een speciale kleur te spuiten en op meetings prijzen te gaan winnen zover is het helaas niet gekomen... De hele auto is compleet en er is niks mis mee,de reden dat ik hem toen der tijd gedemonteerd heb was omdat de bak stuk was en toen wou ik hem helemaal over gaan spuiten en een speciale auto van maken,hij is nu al speciaal,er is geen 2e van te vinden,wie brengt deze auto weer op de straat en showt hem weer op bekende vw meetings waar die thuis hoort.... mijn richtprijs is 1350 euro het lijkt misschien teveel gevraagd voor een projekt maar hij is helemaal af,hoeft alleen gespoten worden en alles is nieuw...de echte vw liefhebber weet al wat alleen een goede G60 lader waard is...het is echt niet duur want als je de onderdelen al rekent zoals de achterbumper en siteskirts+cupdisfussor en grill alles is nieuw en ongebruikt... Op de foto's hangt de bumper enzo er allemaal niet zo mooi aan,ik heb de onderdelen zoals de motorkap,bumper en dergelijke zo even los erop gemonteerd ter indicatie hoe hij er ongeveer uit ziet... Ik heb nog meer foto's voor diegene die nog meer willen zien... Even voor alle duidelijkheid,er zijn geen losse onderdelen te koop... Mvg Ferdi