View Single Post
  #12  
Old 09-08-2009, 22:01
Abeltje's Avatar
Abeltje Abeltje is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 252
Default

Het lijkt wel of ik al die tijd weinig aan mn Caddy heb gedaan, maar niks is minder waar 8).
Ik ben heel wat uurtjes bezig geweest om er een geschikt dashbord in te krijgen. Mn eerste plan was een Golf2 dash. Omdat ik alle bekabeling ook van de G2 heb gebruikt, leek me dit makkelijker met het aansluiten van de klokken en alle knoppen. Hoef ik 'alleen maar' het dashbord zelf passend te maken :-\ . Op zich wel redelijk gelukt, maar toch niet helemaal naar mn zin.




Het dashbord zit aan de zijkant zo strak tegen mn deurstijlen aan dat ik bang ben dat ik er de rubbers niet meer netjes in krijg. Ook de bevestiging van het dashbord was nog niet helemaal zoals ik het hebben wilde. Maar hij past wel ;D .

Dan misschien toch maar een Golf1 dash... Al passen de knoppen dan weer niet... Wat moet ik doen ??? ??

Ik wil zowiezo de tellers van de Golf2 16v er in hebben, met plasma platen, want die vind ik echt zo mooi :o !! Ik had ze in mn Vento ook en ik vind het echt super.
Dus:




Ik moest wel het eea aan de platen aanpassen om ze er mooi in te krijgen, en heb ook meteen de wijzertjes voorzien van een likje reflecterende oranje verf 8) .

Eindresultaat:




Toen toch maar eens een Golf1 dash er in om te kijken. Moesten de steunen voor de tellerklokken nog aangepast worden om de G2 klokken er in te krijgen, maar ook dat is gelukt.
Resultaat:




Alleen zou ik dan de stekkers van de knoppen allemaal aan moeten passen, en dat weet ik ook niet... Nou zit ik er over te denken om zelf een paneeltje te maken om de knoppen enzo in te doen. Ik heb namelijk ook maar enkele bedieningsknoppen nodig in een Caddy...
Iemand eventueel nog suggesties??


Ook heb ik ondertussen een nieuwe brandstofpomp binnen gekregen en een goeie (hoop ik) gebruikte accumulator. Hier ben ik nog een steuntje voor aan het maken zodat ik ze netjes onder de Caddy kwijt kan (foto's volgen natuurlijk zsm :P). Ook vast nieuwe brandstofleidingen gelegd en de benodigde aansluitingen gehaald. Ik heb voor alle leidingen gewoon rubberen brandstofleidingen met een diameter van 8mm (en retour 6mm).

Ook ng het eea aan elektronika aangesloten op de motor, dus de losse draden onder de kap zijn nu ook voor 3/4 weg gelegd...

Genoeg gedaan dus, maar ook zeker nog genoeg te doen...
__________________
Ik Volkswaag, jij Volkswaagt, wij VOLKSWAGEN
Reply With Quote