08-08-2009, 20:10
|
|
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
|
|
Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
afgelopen vrijdag ff naar friesland over gevaren om bij alberto een 1.8 16 op te halen !
het was ff rijden maar de gastvrijheid was super !!
nu zit ik alleen ff te kijken wat wijzer is ?
1* het blok in bouwen met de injectie en dan op keteken laten zetten en daarna ombouwen naar carbs
2* het blok er inhangen met carbs en dan laten keuren !
mijn voorkeur gaat uit naar optie 2 omdat er dan een stuk minder draden aangesloten hoeven te worden.
maar wat zeggen ze er bij de rdw van als je met een 1.8 16 op bijvoorbeeld webers komt om hem op keteken te laten zetten ?
gr. Martijn
|
In ieder geval optie 1, dat lijkt me makkelijker keuren. Maar ik ben het eigenlijk ook met René eens. Hou gewoon lekker die injectie, en zet er een sportief uitlaatje onder als het om 't geluid gaat. Kroegen-pk's zijn leuk, maar die krijg je ook wel op een andere manier, en je verbruik gaat met die carbs ook nog eens een stuk omhoog... om nog maar niet te spreken over het afstelwerk elke 4 dagen.
En wat die gastvrijheid bij Alberto betreft kan ik meepraten, je zou haast alleen al daarvoor dat ritje maken.
|