View Single Post
Old 08-08-2009, 16:51
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by robertjan007
Heerlijk al die frustratie's!
Weet ja wat het mooie is, een heleboel mensen zitten altijd te schelden op andere mensen die van alles verkeerd doen terwijl ze zelf ook geen heilige in het verkeer zijn inclusief mijzelf.
Ik bedoel daar niet specifiek de reageerders hierboven maar gewoon in het algemeen.

Mijn grootste ergenis in het verkeer zijn linksrijders.
Gaat er bijvoorbeeld iemand een vrachtwagen inhalen met 90 en dan zit daar dus soms een stoet achter van wel 2km lang op de linkerbaan.
Ik rij er dan gewoon lekker heel rustig langs heen om dat ongebruikte stuk we te benutten, vervolgens netjes mijn richting aan naar links en invoegen. Gaat een stuk sneller en het is voor de doorstroming een stuk beter!
Snap niet dat een boel mensen dat niet snappen en/of zien.
Maar goed dat zal wel nooit veranderen...

Tsjah, vrachtwagens moeten zo nu en dan ook eens inhalen. Het is vervelend voor de rest van de weggebruikers, maar het is noodzakelijk kwaad. Misschien handig als die waggel op de rechter baan effe 'n paar tellen wat gas terug neemt om het sneller te laten gaan, of als de inhalende wagen zijn inhaalmoment wat gunstiger kiest dan vaak gebeurt, maar het is nodig.

En zonder die chauffeurs was d'r niks in de supermarkt, niks bij de autodealers, niks nergens.

Ik ben er gewoon voor dat iedereen een beetje meedoet aan een goede doorstroming inderdaad. Als dat betekent dat je voor elke rotonde en afslag effe aan dat hendeltje van de richtingaanwijzer moet komen, doe dat dan gewoon. En als je 80 mag rijden, ga dan geen 50 tuffen. Als je ingehaald hebt, ga je zodra dat kan weer gewoon naar rechts, en je blijft niet links rijdend een hele stoet ophouden omdat er over twee km weer een auto opdoemt.

En met m'n hart is niks mis, het zou alleen fijn zijn als er eens wat meer 'n ons-gevoel terug kwam, in plaats van dat constante ikke ikke ikke. De weg is van mij, ik maak winst zoveel ik kan, ik heb geen haast, ik moet snel effe mijn boodschappen afrekenen, ik ik ik...

Die weg is van ons allemaal samen, maak het elkaar dan ook gewoon zo makkelijk mogelijk. Net weer een trut in een Twingo die op de voorsorteerbaan voor rechtdoorgaand verkeer zat, en op het laatste moment toch nog even de bordjes zag staan, en het vak naar rechts insloeg. Beetje jammer dat ik daar net reed. Geen richting, geen spiegel kijken, niet over de schouder kijken, gewoon op de rem en aan dat stuur trekken.

Menschen, geen van u allen is alleen op de weg, er zijn meerdere weggebruikers. Kijk voor het gemak zo nu en dan eens om u heen, en u zult ze zien.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote