Thread: caddy 16v
View Single Post
Old 07-08-2009, 19:01
cloontje's Avatar
cloontje cloontje is offline
VW Guru

--------------------------------------------------------------------------------
vandaag wad D-day. ik ben helaas niet ver gekomen. Ik woon redelijk dicht bij de grens en ik ben vanmorgen eerst langs de polizei hier in de buurt gegaan. Ik heb me de rit kunnen besparen want de polizei wil er niks aan doen.

Punt 1 : het bedrag was niet schokbarend
Punt 2 : ze kregen meer dan genoeg meldingen binnen.
Punt 3 : zulke oplichters sluiten hun rekeningen vaak snel waardoor ze bijna niet te achterhalen zijn.
Punt 4 : ik heb al aangifte gedaan in Nederland dus de NL pilitie moest het maar oplossen.
Punt 5 : ze hadden er gewoon geen zin in.

Nou conclusie : weg 128 euro. Van de eene kant ben ik blij dat ik er niet heen ben gegaan (wat voor een zin heeft het als de polizei je totaal niet wilt helpen)
van de andere kant : misschien had ik hem wel gevonden. maar dan nog blijft het probleem : ik heb geen naam waar ik zeker van ben dat het die rotzak is.

Plan voor nu is : meer info proberen te verzamelen, Hij heeft een ebay winkel gehad en ik hoop dat ebay me misschien wat info kan verstrekken. Morgen ga ik hem weer stalken door constant te bellen en wie weet verspreekt hij zich.

De NL politie zou mijn proces verbaal doorsturen naar de polizei en ze zouden dan verplicht zijn om een onderzoek in te stellen , maaf daar geloof ik niks van.

Gr
Reply With Quote